wtorek, 11 maja 2010

Amy Clarie x3

Dzisiaj powrócił Sklep Amy Clarie. jest on już oficjalnie w liście sklepów Star Plazy. Logo sklepu nie zmieniło się:


Ubrania są nawet ładne. Są nowe ciuszki jak i ze starej kolekcji tylko, że w innym kolorze. W tej odsłonie możemy podziwiać czerń, beż i żółć. Warto te dodać, że ku mojemu zdziwieniu nie ma rzadnych butów więc wiadomo, wszystko jest dla SS a ja nie mam ss. Ciuszki są też droższe od tych z poprzedniej odsłony o 1-3sd.
Z okazji nowej kolekcji w StarDesign pojawiła się sukienka, która pojawiła się w tej i poprzedniej odsłonie sklepu. Opłaca się ją zrobic bo wyprodukowanie jej kosztuje 11 sd, w poprzedniej kolekcji kosztowała ona 14-15sd (chyba) i była czerwona a teraz za 16 sd żółta.


Gdy taką sukienkę zrobimy, mozemy wziąść udział w konkursie. należy opisać wygląd wyprodukowanej przez nas sukienki. Do wygrania stardolary.



Cieszycie się, że powrócił kslep Amy Clarie? Ja może bym sie cieszyła jakbym miała superstar. Ciekawa jestem jakie jeszcze sklepy się pojawią bo stardoll zapowiedział nam, że nie bankrutuje jak to inni twierdzą bo jak inaczej wyjaśnić znikanie sklepów. Na prawdę stardoll się "odświeża" tzn. wyżuca stare sklepy a dodaje nowe. Chcę aby był sklep Takko Fashion bo w nim ciuszki są na prawde fajne.

Brak komentarzy: