wtorek, 18 maja 2010

Wyprzedaż w ELLE!

Z tego co pamietam to wyprzedaż w Elle jest od przed wczoraj. Dopiero dzisiaj dostałam wiadomość od adminów, taką jak przy sklepie Vievienne Tam:



Ciekawe jakie będę te nowe fantastyczne marki bo dopiero jest AMYCLARIE a ta marka nie jest nowa, była już pod koniec lutego na stardoll.

--------------------
Razem z Hespiną postanowiłyśmy, że do naszego bloga dołaczy jedna osoba.
Jakieś wymagania?
Praktycznie rzadne.
Musisz być trochę na sd aby się we wszystkim orientować itp. i mieć jakies doświadczenie w blogowaniu na blospocie. Nie weźmiemy raczej początkującego na blogspocie bo pamietam moje początki na blogspocie (ten blog) Bo ja to mam wieloletnie doświadczenie blogowe ale w onecie :D Chętni niech piszą do mnie na sd- Allessa1997

Brak komentarzy: