poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Konkurs!

A więc tak jak obiecałam robię dziś konkurs w, którym będzie można wygrać reklamę w notce. Konkurs polega na tym aby zrobić metamorfozę mojej medoll ( kosmetyki i akcesoria). Może być to zwykła metamorfoza, może być to jesienna bądź zimowa. To wy decydujecie! Jakoś z Olą wpadłyśmy na ten sam konkurs z metamorfozą chociasz ja przed wyjazdem zapisałam kopię roboczą, którą teraz edytuję i zaraz opublikuję :P Więc kto nie wziął udziału w konkursie Oli może teraz wziąść a kto brał udział w jej konkursie równierz może spróbował swoich sił. Może pójdzie lepiej niż przed tem? A więc możecie robić metamorfozę mojej medoll do środy, 1 września! Nagroda jest już znana, nie będę się powtarzać a prace możecie wysyłać na e-mail blogowy:

stardollowo.xx@wp.pl

Do roboty i powodzenia!

9 komentarzy:

Ashya96 pisze...

Metamorfoza wysłana :)
Ashya96

Ashya96 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ashya96 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ashya96 pisze...

LE już jest, ale z błędem :D
http://pl.tinypic.com/r/e7xmyd/4
Są inne zupełnie ceny i nie ma gwiazdek tam gdzie powinny być... ;|
Ashya96

odetta1111 pisze...

wysłałam ;D
odetta1111

Iza pisze...

jaki masz nick na stardoll?

Allessa pisze...

Allessa1997

Iza pisze...

Dzięki wielkie ;]

Iza pisze...

Wysłane! Sheezaa