poniedziałek, 20 września 2010

Ogłoszenie !

Sprzedaję konto Allessa1997!
Konto jest od Grudnia 2009r. Posiada ono:
-kosmetyki
-dwie strony biżuteri
-4 strony szafy
- 8 pokoji zamkniętych z powodu brak ss
- 23sd
-1973sp
- LE,Antidote i DKNY

Cena konta:
Do uzgodnienia pod numerem gadu gadu – 20072308 – piszcie nawet
gdy będę niedostępna. Jak będę to odpiszę

---
A co do Anonima:
Dziękuję Ci za miłe słowa ale ostatecznie rezygnuję z bloga i stardoll bo ta gra jest już dla mnie za dziecinna a co do Oli to daje bajeczki bo napisałam jej na priva, że absolutnie nie dam jej mojego e-maila i hasła bo z Bloggera nie korzystalam tylko w celach bloga i nie oddałam jej bloga tylko jak anonim trafnie powiedział a właściwie napisał, powiedziałam a właściwnie napisałam, że można ona pisać dalej. Ale niech sobie już wymyśla co chce te swoje bajeczki bo ja z bloga rezygnuje. Paaa :*

3 komentarze:

OlutQa pisze...

chodzi o prawdziwą kase?

olunia_333 pisze...

1. Nie mam priv
2. Myslałam ,z e na serio oddajesz mi bloga


olunia_333

Allessa pisze...

Isabella -> Nie koniecznie rl kasę może być doładowanie do gry lub komy.