sobota, 18 września 2010

Przepraszam...

Chcę Was wszystkich bardzo przeprosić, że nie ma moich notek na blogu. Chcę przeprosić wszystkie czytelniczki oraz Olę, która musiała sama prowadzić bloga ale mam dużo nauki i nie wyrabiam i informowałam o tym Olę dlatego nie wiem czemu opowiada takie bajki, że zostawiłam bloga i na niego nie zaglądam bo chiba wiem najlepiej no ale nie ważne. Po 9 miesiącach gry w stardoll stwierdziłam, że ta gra mnie już nie kręci, że jest po prostu dziecinna i już z niej wyrosłam ale szkoda mi mojego konta bo tyle kasy wydałam na superstar więc wchodzę aby się zalogować, zebrać stardolary ale to 2-4 razy w tygodniu. Więc dopiero teraz mówię, że raczej na blogu nie będę pisać ale nie wiem. A co do Oli to niech robi sobie jak chce. Albo niech porzuci bloga i pisze własnego albo pisze na tym jak chce ja się nie obrażę jeżeli porzuci bloga, rozumiem to.
Aczkolwiek już wcześniej nie widziałam sensu abym pisała tego bloga bo byłam tylko "dodatkiem", który dawał darmówki, których Ola nie dawała bo wszyscy uważali, że to blog Oli poza tym zachowywała się jak właścicielka i wgl aczkolwiek kto od początku czyta tego bloga to wie, że ja też jestem Ola ale mniejsza z tym :D

No to chyba na tyle. Nikt nie będzie tęsknił za moimi notkami dlatego mogłam bez problemu zadecydować, że nie będę już raczej pisać na blogu.

2 komentarze:

olunia_333 pisze...

Bede pisała bloga i go nie zostawie , a tak po za tym to było mi przykro , poniewaz to ty bylas wlascicika , nioe wazne ;]

olunia_333

Anonimowy pisze...

Żal ten blog to padziewie będzie jak ta cała Olka będzie go teraz sama prowadzic więc nie będę czytać. A twoje notki były super może się zastanów i nie odchodź? Prosze !