poniedziałek, 27 grudnia 2010

Wywiad z Olga Waluś

1. Dlaczego poszłaś na casting do "My Camp Rock" ?
Olga Waluś: Przede wszystkim chciałam spróbować swoich sił. To był mój pierwszy, a na dodatek poważny casting. Chciałam zobaczyć czy dobrze mi pójdzie. No i się udało.
2. Jaka atmosfera panowała na planie "My Camp Rock" ?
Olga Waluś: Oh, bylo cudownie. Wszyscy byli dla nas tacy mili. Kazdy sobie pomagał. To był najlepszy obóz w moim zyciu. Ten program to naprawdę niesamowita przygoda, którą zapamiętam do końca zycia.
3. Ciężko bylo nauczyć się piosenki na finał ?
Olga Waluś :Piosenka jest dość szybka, skomplikowana i jeszcze ten rap. Uczyłam się jej na ostatnią chwilę. Na szczęście się udało i nie pomyliłam słów.
4. Zakolegowałaś się z kimś ?
Olga Waluś: Oh tak. Wszyscy byli naprawdę wspaniali. Nie było osoby której bym nie lubiła. Tylko 7 dni, a zżyłam się z nimi jak bym ich znała przez kilka lat, :d Chciałabym spotkać się z nimi jeszcze raz. :D
5. Czym się interesujesz, masz jakieś pasje ?
Olga Waluś : Oczywiście moją pasją jest śpiew, ale interesuję się także malowaniem i kocham czytac książki.
6. Czy odniosłaś juz jakiś sukces w śpiewaniu ?
Olga Waluś: Miałam kilka laurów. Między innymi 1 m. w konkursie WS, 3 w konkursie w Koninie i kilka innych osiągnięć. A to wszystko dzięki zespołowi „Beciaki” .
7. Cały czas jesteś w trasie, czy normalnie chodzisz do szkoły ?
Olga Waluś: Obecnie odpoczywam, uff, nareszcie :D Lecz za kilka dni znowu wracam do pracy (prawdo podobnie). :D
8. Jak idzie Ci w szkole ?
Olga Waluś: W szkole? Na razie nieźle. Przez wyjazdy , mam sporo do nadrabianie, ale zawsze wychodzę na prostą. :D

Brak komentarzy: