wtorek, 20 kwietnia 2010

Blog musi kiedyś wystartować...

Siemka! Jak pewnie widzicie jest to pierwsza notka. Mam na imię Ola, ale mój nick na stardoll to Allessa1997. Blog będę prowadzić z moją koleżanką ze stardoll, Hespiną. Plany uległy zmianie bo blog miałam prowadzic sama ale sie zgadałyśmy aby prowadzić go razem xD Jak na każdym blogu o stardoll będziemy dawać darmówki i różne inne rzeczy. Blog z czasem będzie przechodził zmiany, ponieważ trochę się gubimy w blogspocie, jest o wiele trudniejszy od blogów onetowych w, których mam wprawę kilkuletnią :) 

Aktualności stardollowe:

1. Nie ma na razie nowych kodów ;(

2. Ostatnio w Star Design Interor pojawiaja sie różne rzeczy.                                                                Jakiś czas temu pojawił się telewizor i obraz. Dzisiaj pojawił się laptop i magazyn. Gdybym była ss to bym sie zastanawiała czy kupic ten laptop bo mam zrobiony xD

3. Jakis czas temu w Suite Shop pojawił sie nowy pokój, teraz pojawiła się możliwosć zrobienia takiej scenerii, choc dodatkow za dużo nie jest. Takie same różowe i czarne.

4. Jak co tydzień, pojawiła sie nowa lalka dla ss- Jason Dolley. Polska zna go głównie z produkcji Disney'a. Np. O kurczę! (główna rola) , Tajmiaki (jedna z głównych ról) , Cory w Białym domu (Newton "Newt" Livingston I - przyjaciel głównego bohatera)                                                                    

1 komentarz:

plastelinowy_x3 pisze...

Ładnie. ;) Będę czytał. Feliks.