wtorek, 20 kwietnia 2010

Takie tam ...

Hejoo ! ;) Założycielką bloga jest Alessa1997, a ja się tylko przyłączyłam ;pp
Ja również mam na imię Ola (xdd) a na stardoll można mnie znaleźć pod nickiem : Hespina .
Oczywiście mam więcej kont, ale używam tylko jednego :)
Ja jestem.. hmm. Optymistyczną pesymistką.... trochę nierealne , ale sami zobaczycie jak mnie poznacie :) Lubie śpiewać i rysować .. szczególnie lubię rysować mangę .. taki styl ;]
Mam 12 lat, w sierpniu obchodzę 13 urodziny :)
Jestem miła, lecz strasznie nie lubię wiadomości typu 'Zajrzyj do mojego sb wyprzedaz' , za takie cos mogę się odgryźć :) Ale nie przejmujcie się .. heh Potem zajrzę i tak ;]
Aaa i jestem uparta.. ;pp

Więc.. żeby mieć paru obserwatorów.. pierwsze 19 osób otrzyma :



A jedną osobę wylosuję i dostanie prezent SS !
Ja go kupie ponieważ Allessa nie jest na razie SS :)
Podpisujcie się w komentarzach nickiem stardolla ! ;pp

EDIT : Jak mi się zdaje.. mamy już 1 osobę ! ;*

1. PANTERA450

3 komentarze:

Zuza pisze...

Obserwuje ! ;D
Mój nick zielonka24 ;D

Klaudia pisze...

no hespi.. to sie wykosztujesz... te dziadoskie babeczki za 1 SD... za prezent.. chętnie bym została obserwatorem.... ale.. mam juz ok 40 tych babeczkek...
a i jeszcze jedno... chciałabym dodać ze.. jak sie przedłuża SS to dalej placi sie 10,98 ale.. dostaje sie tylko 100 SD a nie 130

ale specjalnie dla ciebie endrju (hespina wie o co łazi) zostane obserwatorem bloga .. xDD

Kas...xd pisze...

Obserwuje ! ;D
Mój nick kas...xd